Day 2

28 Gru

Wczoraj postanowiłam po raz pierwszy zważyć się po okresie świątecznym 🙂 Trochę się bałam, że zobaczę kosmiczną liczbę, ale nie jest tak źle. Przytyłam kilogram.

Tak się tylko zastanawiam.. jak można było się tak najadać, że mój organizm przytył w przeciągu 3 dni aż 1 kg! Przecież to nie zdrowe :/

Dlaczego mówi się podczas odchudzania, że zrzucenie 1 kg na 1 tydzień, jest nie zdrowe. A jakoś mało ludzi mówi, o tym, że jak się wpierdziela przez 3 dni, na okrągło, i się przybierze na wadze 1 kg, to jest to jeszcze bardziej nie zdrowe, niż schudnięcie 1 kg na 1 tydzień 😦

swoją drogą… ciekawe gdzie mi się to świństwo odłożyło… pewnie w moją oponkę na brzuchu… szataństwo, tylko czeka jak mi się tu odłożyć… już ja Ci pokażę!!!

Zaczynam więc od 48,4 kg i chciałabym zrzucić 1 kg, a do tego popracować nad brzuchem i udami 🙂

Moje posiłki:

  • Śniadanie (116,00 kalorii):

Odżywka białkowa

  • Lunch  (135,00 kalorii):

Twarożek domowy naturalny

  • Obiad  (325,00 kalorii):

Pierś z kurczaka 110 g

Żółty ser 10 g

oliwki zielone marynowane 25 g

3/4 Bułki grahamki

Coca-cola light

  • Kolacja (199,00 kalorii):

Jabłko 284 g

Pomarańcza 154 g

Razem: 777 kalorii

Białko: 76 g, Węglowodany: 79 g, Tłuszcze: 18 g

Ćwiczenia:

100 pajacyków 🙂

Ćwiczenia na brzuszki: http://www.megavideo.com/?d=WLH8X0I5 ,Tak tak tak…. trzeba dręczyć brzuch po świętach, nażarł się to teraz będzie cierpiał 😀

Inspiracja dnia:

Motywacje dnia:

Skomentuj

