Słonko

29 Lu

Dziś zaświeciło u mnie słonko.. Promyki były tak intensywne za dnia, że na moim biurowym tarasie śnieg przerodził się w kałużę 🙂 Jaka ulga.. mam nadzieję, że zima nie wróci, bo ja uwielbiam intensywne słońce. Jak temperatura sięga 35 st. C to czuję, że żyję!

Jednak oprócz pięknego uczucia wiosny, pojawiło się coś jeszcze… a mianowicie PRESJA.. bo jak ja wyglądam?!

Waga:  podam, jak wagę wymienię 🙂

Obwód bioder: 82 cm

Obwód talii: 68 cm

Obwód uda: 49 cm

Ale nic straconego 😉 wystarczy trochę popracować nad sobą: dieta + ćwiczenia czynią cuda

Będę piękna i szczupła tej wiosny, a Ty?

Moje posiłki:

do 1000 kalorii

Ćwiczenia:

10 minut z Claudią Schiffer 🙂

Tak wiem, 10 minut to mało, ale mam ogólny problem z czasem, może macie na zbyciu? 😉

Inspiracja dnia:

Motywacje dnia:

Komentarze 2 to “Słonko”

  1. Karolina Marzec 29, 2012 @ 6:27 pm #

    Wymiary wcale nie takie złe 😉 Chciałabym mieć tyle w udzie co ty – do tego dążę! Też czuję taką presję, ale sama ją sobie robię – bo to już niedługo wakacje, szorty, bikini 🙂 Damy rade :* Zapraszam do mnie 🙂

    • eostapowicz Marzec 29, 2012 @ 8:02 pm #

      Dzięki 🙂 każda z nas chudnie i tyje inaczej. Mi niestety idzie w brzuszek :/ i dlatego ciężko mi się pozbyć oponki. Oczywiście że damy rady schudnąć i zdążymy do bikini season 🙂

Skomentuj

